0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachten

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over een product, een online bestelling of over onze dienstverlening? Wij doen altijd ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en om u alleen producten en service te bieden van de hoogste kwaliteit, maar soms kan het door onverhoopte omstandigheden voorkomen dat u hier een klacht over heeft. Laat het in dat geval alstublieft aan ons weten, dan kunnen wij ons best doen om u klacht te verhelpen en om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Laat ons uw klacht weten door contact met ons op te nemen via: 

 

Meer informatie over uw rechten als consument vindt u op ConsuWijzer.nl.

 

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht of wanneer u niet vindt dat er een (passende) oplossing is gevonden, kunt u uw geschil altijd aanmelden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Het staat u vrij om uw klacht hier te deponeren wanneer deze nog niet elders in behandeling is. U kunt het ODR platform hier vinden.